2 grudnia 2019

TAKI PORANEK MOGE MIEC CODZIENNIE

     Dzisiaj rano zaspalam a gdy tak sie zdarzy to cala rutyne mam do gory nogami a takze skwaszony humor ze tak sie stalo.
 Wiec dzisiaj z takim wlasnie skwaszeniem wstalam i widzac jak pozno (a byla raptem 5:15 rano, godzine pozniej niz zazwyczaj), postanowilam za kare zrezygnowac z porannej laptopowej sesji.
 Jednak bylo cos do pilnego zalatwienia w pewnym miejscu wiec poszlam do niego przysiegajac ze tylko tam, ze tylko zalatwie, nigdzie indziej w Internecie nie bede zagladac tylko brac sie za domowe sprawy.
 I tak zrobilam - wchodze na glowna strone miejsca a tu mnie witaja w ten sposob :


Az mi sie zaspane oczy szerzej otworzyly i skwasnialosc zrobila sie slodsza :)
Suma nie jest wielka, nie wzbogaci mnie, chodzi o to ze NIESPODZIEWANA.
 O wszelkich innych dochodach wiem, wiem kiedy i ile mi nadesla ale ze mi sie naleza z tego miejsca, chocby jednorazowo, to wogole nie wiedzialam.
 Czyli Mikolaj czy co?
Moze zaczac od nowa w niego wierzyc?  

5 komentarzy:

  1. Czasem warto zaspać, to chcesz powiedzieć? ;)
    Obym ja jutro nie zaspała. Musze wstać godzinę wcześniej, czyli 4.45. Nie lubię. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mowie tego bo raczej wierze w "kto rano wstaje temu Bog daje" ale skojarzylo mi sie z Mikolajem i tym ze zawsze jestem caly rok bardzo grzeczna.

      Usuń
  2. Dziekuje :)
    Podobnych przebudzen zycze Tobie i wszystkim innym blogowiczom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostaję podobne komunikaty, kwoty nawet wyższe, wszystko oszuści. Za żadne skarby nie klikać w żadne linki.
    Tym razem wygląda to na PayPal, to poważna firma, o ile to nie jest phishing.
    Życzę pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to jest PayPal. Korzystam z niego nieustannie i ufam mu.
    Znam ich wiec ze wiarygodni, jedynie nie wiedzialam ze mi sie jakies bonusowe pieniadze naleza i to bylo zaskakujace.
    Ale szybko wzielam :)
    Mocno pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń