30 czerwca 2020

WRESZCIE WIEM DLACZEGO. . . . . .

. . . . obecnie swiat jest przewrocony do gory nogami : medycznie, klimatycznie, spolecznie, moralnie, obyczajowo.
 Proste : 
bo go ktos przestawil do gory nogami!!!!!!
Jeslibym miala watpliwosci to mi pokazano ( w serwisie samochodowym gdzie to wczoraj wymieniono mi opony, zrobiono alignement i cala reszte za jedyne 750 $, chlip, chlip) -






Jesli nie wystarczy jeden dowod na do gory nogami to prosze, podaje drugi :
w restauracji slyszac ze prosze o miejsce dla jednej osoby grzecznie zaproponowano mi przy barze jako ze obecnie ze wzgledu na zmiejszona ilosc stolikow trzymaja je dla kilku osob  - jedna to marnowanie dostepnych - i propozycje  przyjelam.
 A przy barze bylo tak :



Nie dosc ze Serpentyna jedna jedyna klientka to w dodatku zamiast trunku pijaca mrozona herbate!!!!!!!!!
Czy w normalnym swiecie tak bary wygladaja i funkcjonuja?

    Teraz tylko poszukac sprawcy, kazac mu Ziemie przestawic i wszystko wroci do dawnego spokojnego porzadku. 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Skoro do gory nogami to i elektronika mi wysiadla - stad opoznienie w odpowiedziach - i jutro przychodzi technik do naprawy a tymczasem wszystko samo wrocilo do stanu operacyjnego. Nie wiem co sie dzieje i ta samoczynna naprawa troche mi nie na reke bo i tak bede musiala zaplacic za przyjazd, juz za pozno odwolywac.

      Usuń
  2. Dla nas, mieszkających w Australii, świat zawsze był do góry nogami. Inna rzecz, że nie zauważam żeby teraz coś się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauwazasz ze teraz jestes glowa do gory, nogami na ziemi - jak powinies byc?

      Usuń
  3. A od kiedy to TRUMP STATES OF NORD AMERICA zalicza się do krajów normalnych? Co innego taki K-LECHISTAN!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie nazwa K-LECHISTAN. Ty wymysliles czy kto inny?
    Ja tez mysle ze u mnie nienormalnie ale ze zaczelo sie od liberalow i poprawnej polityki i naprawiania tego co nie zepsute.

    OdpowiedzUsuń