15 marca 2023

ZROBIONE !!!

Wczoraj pojechalam zlozyc zamowienie a dzisiaj odebralam. Dobrze zrobilam iz zlecilam im zamiast drukowac w domu bo moja drukarnka nigdy w zyciu by nie oddala orginalnych, bardzo zywych kolorow - jestem bardzo zadowolona z rezultatu. Nie pierwszy raz korzystalam z ich uslug i zawsze, zawsze jestem zadowolona. 

 A co sie wczoraj naprzymierzalam, nazastanawialam gdzie powiesze bo pierwotny pomysl ze slonecznym pokojem odrzucilam jako ze kolory jablka nie pasowalyby do obrazow ktore juz tam wisza.



 W koncu wspolnie z mezem ustalilismy ze najlepiej pasuje do goscinnej sypialni o popielatych scianach, tym bardziej ze gdy tu jest wnuk to jej uzywa.

 Dzisiaj, majac zdjecie w rece, poszlam po odpowiednia ramke a sklep nie mial duzego wyboru w tym kolorze - albo co bylo to zbyt ornamentacyjne albo blyszczace albo cos. Nic, gdy znajde lepsza to wymienie.

 Tak czy siak niby poszlo szybko ale dalo mi tyle myslenia i kombinowania jakbym wysylala rakiete w kosmos :) 

Rezultat  -



W sklepie zrobilam dodatkowe zdjecie jablek by jeszcze lepiej pokazac podobienstwo -



A tu rachunek ze sklepu fotograficznego - istny szok, zwlaszcza w obecnie panujacej drozyznie. Doslownie za darmo a jeszcze troche i musieliby MNIE placic 



Zdjecie calosci poslalam wnukowi ale chyba bardzo zajety w Costa Rica bo nie przyslal odpowiedzi.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ladny obraz jablka, juz nie obrazek ale obraz. Wyglada dumnie w solidnej ramie.
    W moim domu obrazy i kwiaty to wielka ozdoba, ciesza mnie, mam taki obraz ze moge patrzec bez konca i zawsze podziwiam wlozona prace, a czy talent nie wiem bo nie sa to obrazy slawnych malarzy, najwazniejsze ze dla mnie sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie - zaczynajac od tego ze gdy kupuje obraz to taki ktory do mnie przemawia. nakupowalam wiec wiele dawno temu i teraz wedruja ze mna do kazdego nastepnego domu. Dobieram tematycznie, kolorystycznie, ramkowo.
      Natomiast boli mnie ze corka, tak starannie dobierajac meble, dywany i firany, malo uwagi przywiazuje do swych obrazow - jaki ma taki wiesza a niektore to naprawde kicze. Ma ich w domu multum a nie wiem czy znalazlabym w nich jeden ktory mi sie pdoba. Wiem ze nie moj dom, nie moja sprawa ale obrazy sa czescia urzadzania sie i wystroju, tak jak cala reszta.
      Dziekuje za komplement Tereso - rzeczywiscie jablko wyglada pieknie, cudnie kontrastuje sie ze sciana dajac bardzo dobry efekt.

      Usuń
  2. No wyszło pięknie, namów wnuka, by jeszcze cos stworzył na małą galerię u babci:-)
    Ramkę tez świetnie dobrałaś, a jeśli wyszło niedrogo, to tym lepiej!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje jotko - rzeczywiscie wyszlo pieknie!
      Wczoraj wchodzilam do tego pokoju co piec minut by podziwiac :)
      A wnuk nadal milczy......

      Usuń
  3. No i fajnie. Nie wiem jak tu, ale w Polsce oprawianie obrazków tanie nie było nigdy. Obrazek wielkości nieco większej niż formatka A4, cena oprawienia - 150,00zł., czekanie na wykonanie usługi- 2 tygodnie. Gdy oprawiałam swoje hafty to kupiłam same ramki, u pana szklarza szkło przycięte na wymiar i sama oprawiłam. A potem to wkładałam hafty w antyramy, które były niemal w każdym budowlanym markecie. Trzeba przyznać, że wybór ramek był imponujący- niemal wszystkie kolory i kształty, rozmiary i pełen wybór z czego wykonane- drewniane, metalowe, tworzywa sztuczne. Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My chyba rozpatrujemy troche rozna metode oprawiania - owszem, oprawiaja na specyficzne zamowienie ale ramek, przewaznie z dobranym juz szklem jest bez liku. Dobierasz sobie rozmiar i kolor a takze wzor, wkladasz zdjecie i gotowe.
    Tak bylo z pokazana ramka - miala swe szklo. By kupic odwiedzilam tylko jeden sklep ktory byl mi po drodze - gdybym poszla do innych z pewnoscia znalazlabym bardziej interesujaca ramke. Z kolei maz mowi ze rysunek jest wazny a nie ramka, poza kolorem, bohaterem obrazka mialo byc jablko a nie ramka. Tutaj tez ramki sa wykonane z przeroznych materialow, kazdy znajdzie co mu odpowiada.
    Nie znam cen oprawy obrazow na zamowienie ale z pewnoscia sa niemale. Ta ktora kupilam, juz ze szklem, kosztowala 6 $, czyli rozsadnie.
    Ale powiekszenie i wydrukowanie bylo niezmiernie tanie - przeciez dali mi zdjecie w dwoch roznych kopertach, z dwoma bibulkami, trzy rachunki-kwitki, poza tym ktos to musial robic a kosztowalo 1.62.
    Lubie to miejsce - dobrzy fachowcy, super obsluga, juz ze trzy razy powiekszali mi zdjecia z telefonu i zawsze byly piekne a glownie chodzi o to iz robiac u nich utrzymuje sie orginalna kolorystyke czego domowa drukarka nie potrafi bo miesza ze soba tylko cztery kolory.
    Dziekuje Anabell - zdrowia i milego weekendu zycze - bo znowu nadchodzi nastepny........

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomnialam dodac ze w miejscach w ktorych oprawiaja na zamowienie zajmuja sie szklem tez - klient nie musi osobno isc do szklarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma chlopak talent
    W Kostaryce byłam z córkami jak były w wieku Twojego wnuka. Podobało nam się.
    Czytelniczka z Colorado

    OdpowiedzUsuń
  7. O Costa Rica slyszalam duzo dobrego ale nigdy nie bylam. Znajac wiele innych tropikalnych miejsc moge sobie tylko wyobrazic bo musi byc podobnie.
    U wnukow w Bostonie nadal zima wiec wybrali CR by sie ocieplic, by zmienic klimat i przyrode.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramka i oprawienie to jedno, ale u mnie zawsze największy problem jest z powieszeniem 😂
    Właśnie usiłuję się umówić z chłopakiem, który miałby przyjść i zobaczyć, co jest do zrobienia. Dużo obrazków właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama potrafie powiesic jeden obraz ale gdy chodzi o kompozycje kilku to robimy wspolnie bo trzeba rozmiescic utrzymujac jednakowe odleglosci i wysokosci.
      Z tym jablkiem o tyle bylo klopotliwe ze ze wzgledu na dominujacy kolor musialam mu znalezc odpowiednie miejsce, w dodatku takie by nie przestawiac obrazow ktore juz wisza.
      Wygodnie masz majac chlopaka ktory pomoze. Z pewnoscia zrobi dobra robote i bedziesz zadowolona.

      Usuń
  9. Super! Pięknie się prezentuje na ścianie! Jeszcze raz gratulacje dla wnuka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chlopak jest bardzo zdolny graficznie, nie przynosi mu to trudnosci ale nigdy nie czul ze moze talent wykorzystac jako zawod.
    Tak, fajno jablko wyglada na popielatej scianie, daje mocny akcent - przy okazji jestem zadowolona ze mi przyszlo do glowy tak zrobic.
    Dziekuje Krolowo.

    OdpowiedzUsuń