23 lutego 2024

INFORMUJE ZE.....

......jakis czas nie bedzie mnie na blogach, moze jedynie w formie komentowania gdyz w srode moj maz poczul sie bardzo zle, wezwana karetka zabrala go do szpitala a pozniej powiadomiono mnie ze w drodze mial atak serca. Obecnie przebywa w szpitalu, w oddziale intensive care, w stanie bardzo powaznym. Na dodatek wczoraj dostal drugi atak serca. Moje dzieci przyjechaly by sie widziec z ojcem co jest takim polowicznym jako ze jest w stanie uspionym i podlaczony do miliona maszyn podtrzymujacych jego zycie - jego serce nie moze samodzielnie pracowac. Spedzamy wiekszosc dni w szpitalu i wszyscy jestesmy zalamani .



15 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro, trzymaj się kochana, miejmy nadzieję,że wszystko będzie dobrze, jest pod dobrą opieką.
    Przytulam cię mocno 🥺

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja , jotka, zapomniałam się podpisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi nieskończenie smutno, że mąż Twój jest w takim ciężkim stanie. Bardzo współczuję, zdążyłam polubić Twojego męża. Jestem, myślę, jest mi przykro, ciężko, wspieram jak mogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki by wszystko dobrze się skończyło.
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana pani Serpentyno, ja tez polubilam pani meza, duzo zdrowia dla Niego a pani niech sie trzyma i wierzy ze bedzie dobrze. Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo współczuję i jestem myślami z Tobą.
    Czytelniczka z Kolorado

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, bardzo trudny czas, życzę Twojemu mężowi powrotu do zdrowia a Tobie dużo siły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod Olgą i Lechem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Bardzo, bardzo Ci współczuję. Jestem z Wami myślą i sercem. Miejmy nadzieję, że Twój Mąż wróci do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymajcie się. Życzę Twojemu mężowi powrotu do zdrowia i Wam dużo siły.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi przykro, Serpentyno, że tak się stało z Twoim mężem i teraz przechodzicie ciężkie chwile. Oczywiście mam nadzieję - i tego Wam życzę - żeby wszystko dobrze się skończyło. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo współczuję. Trzymaj się, wierzę że mąż wyzdrowieje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Pani mężowi powrotu do zdrowia i odzyskania sił. Życzę też Pani dużo siły i zdrowia.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. Z serca współczuję a mężowi życzę powrotu do zdrowia. Wierzę, że będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba wierzyć że bedzie lepiej. Duzo zdrowia dla męża i sil dla Ciebie.
    Grazyna1

    OdpowiedzUsuń