3 marca 2024

NIESTETY .......

......dzisiaj, w niedziele rano, 3-3-24, zmarl moj maz.  

17 komentarzy:

  1. Ogromnie smutna wiadomość.Mialam nadzieję ....Wyrazy współczucia dla całej Rodziny.Marta uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro, Kochana. Składam Ci najszczersze wyrazy współczucia. Przytulam i życzę dużo siły w tym trudnym czasie. 🫂❤️
    R.I.P. 🌹🖤🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro. Składam Pani kondolencje.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi zal i smutno. Wspieram myślami najbardziej jak to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smutne, składam kondolencje i życzę siły ciała i ducha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu.... Przytulam Ciebie i Wasze dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo współczuję...
    KrystynkaR

    OdpowiedzUsuń
  8. Najszczersze wyrazy współczucia. Przytulam mocno i życzę dużo siły 🖤

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest mi bardzo bardzo przykro. Współczuję Tobie i Twoim dzieciom. Tak niespodziewanie i szybko się wszystko potoczyło. Miałam nadzieję, że jednak medycyna pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero przeczytałam...
    Bardzo mi przykro, przytulam Cię mocno, brak mi słów po prostu, do końca miałam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalenie mi przykro Kochana. Ściskam Was mocno.

    OdpowiedzUsuń

  12. Wyrazy współczucia dla Ciebie i bliskich. Trudno uwierzyć.
    Grazyna1






    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo smutna wiadomość. Serdecznie współczuję całej rodzinie
    Czytelniczka z Kolorado

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyrazy współczucia dla Ciebie i Twoich dzieci. Tak mi przykro.
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem z Tobą myślami i przytulam Was wszystkich do serca.
    anabell

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyrazy wspolczucia dla Ciebie i Twoich bliskich. JoEl

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana pani Serpentyno, szczere kondolencje

    OdpowiedzUsuń